Uppdate...

Ligger i soffan och slökollar lite på Lyxfällan och Hockeyn. Skiter ju egentligen i hockeyn, men hejjar nog ändå lite på HV71, då Classes mellanbror Carl-Johan spelat där. :) Tillägga bör att jag just nu höll på att skita ner mig, då Classe gjorde nåt jävla babianvrål i soffan... Tydligen blev det 4-4!

Men nog om det!

Det har blivit lite dåligt med bloggande efter Branäs få jag erkänna..behnöver även skaffa mig en ny dator snart. Jobbigt att behöva samsas om en hela tiden...då ju C-H gillar att vara ute på blocket och leta båtar vilken tid på dygnet som helst! :)
Men nu snodde jag lite tid för att göra en liten uppdatering.

Efter jobbet idag så fick Classe med mig ut till Slätthult. Meningen var att det skulle bli en promenad, men istället blev det en liten löptur på dryga 3,5km. Vet att jag fortfarande knaprar piller... men lite jogging har väl ingen dött av. Måste försöka hålla igång det lilla jag kan nu, då det blivit rätt dåligt med träning på sistonde. :( Konditionen drar neråt direkt känner man. Men nu är det återigen dax att bita i det sura äpplet å ta tag i skiten.

I morgon är det äntligen fredadg igen och jag har klarat av den här veckan trots att det kändes segt förra helgen då ångesten kom krypandes. Tjejlunch idag också på stålverket, då Maria fyllde år. Myspys... vi unnar oss det tjejer ibland. :) Man behöver komma iväg tillsammans och tjöta lite skit emellanåt. :)

Vi hörs i morgon!

Kommentarer
Kecka

Ha..babianvrål! S Jag hejjar av nån jävla anledning på DIF. Fast..dryga stockholmare och snåla smålänningar..jag vet inte vad som är värst! haha

2010-04-23 19:21:09
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0