Det blir inte alltid som man tänkt sig.



Pajen som skulle tillagas i går blev aldrig av...MEN... vi håller på med den nu! Kippe är här och grabbarna dricker lite öl. Själv tar jag det lugnt, då jag jobbar i morgon.

Gick in redan idag då jag kände att jag lika gärna kunde spara på semestern när man ändå inte gör något vettigt. Det var dock ett hel**te att gå upp i morse, men det var ju ingen surprise direkt. Men upp kom jag och faktiskt så var jag på jobbet redan vid 07:00. Blev en rätt lugn första dag då man ska tjöta igenom hela semestern med resten av kollegorna och inte minst gå igenom ALLA mail. tiden gick och vips var klockan strax efter 15:00 och det var dags att gå hem.

I kväll blir det till att glo på tv för min del.. killarna går väl ut.. Tror även att Forsen skulle komma hit också, så lite sällskap får jag väl i några timmar till i alla fall. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0