God morgon...

Ligger i ruffen och försöker vakna till liv...brevid mig ligger en trött C-H, som fortfarande sover faktiskt. Det brukar vara tvärtom annars. :)

Vädret är pissigt....blåser typ storm ute..., så vad vi hittar på idag vet jag inte. Kan ju inte säga att vädret har varit sådär jättebra den här semestern. Lite tråkigt även om det itne är allt. Huvudsaken är ju att man får vara ledig. Och sen har vi pratat om en resa nu i höst, och då har vi ju den att se fram emot....men vi får se lite! :)

Dagarna två i Karlskoga var mysiga och vi hann träffa alla vi skulle + kusin Ullis och Petter, Walter och så lilla Oliwia. Guuuud vilken söt liten docka...som ett litet troll och med massa svart hår på huvet. :)

I går startade dagen med fint väder här ute på kusten, men efter lunchen kom molnen för att sedan på eftermiddagen bjuda på lite sol igen...okej dag, men den kunde allt ha bjudit på sol hela dagen tycker jag. :)

Nä...nu har min sovkamrat vaknat, så nu blir det frukost å så får vi se vad som händer som sagt!!

Kommentarer
Elin

Fin blogg :) Kolla gärna in min oxå :)

2010-08-17 10:29:27
URL: http://eelinweestman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0