Plask plask..

Fan.... jag hittade badkläderna i garderoben så nu finns det ingen återvändo!!



Bokade in mig på ett vatten box pass i går, men tänkte att jag ju alltid kunde avboka om jag inte hittade baddräkten! :) Men tji fick jag. Nu tycker iofs inte jag att det är lika jobbigt att gå iväg på ett vatten pass som tex ett spinningpass... men det är nog så jobbigt.... det ska gudarna veta.

Sen var det ju inte i går man var och tränade heller...jag vet precis när sista gången var och det var i Maj!!!

Fast skit samma... nu börjar jag lite smått igen och så får vi se hur det går. Ska inte sätta upp några mål...eller någon press... utan bara gå dit och njuta! Det är jag värd tycker jag!!

Så önska mig lycka till... kanske sjunker...har nog glömt bort hur man flyter... det har ju inte varit överdrivet mycket badande i sommar!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0