Semester = Bloggtorka

Jag märker att jag inte är den enda som är "dålig" på att uppdatera bloggen under sommaren/semestern och lite skönt känns det faktiskt (att man inte är ensam). Men jag måste även erkänna att jag får lite dåligt samvete... fast för vem kan man ju fråga sig??

Hur som helst så bir det lite sissodär när man är ute i båten och även om vi har trådöst så har man inte alltid tillgång till el, och som alla vet så dör ju datorn efter ett litet tags användande. :) Samtidigt som att man ska njuuuuuta och inte känna någon press eller stress på semestern.


Men i slutet av nästa vecka ska jag nog komma tillbaka så smått igen. Får se lite när jag går tillbaka till jobbet...beror lite på vädret faktiskt..men som sagt...bloggandet kommer nog bli bättre i alla fall.

Är hemma i Trollhättan nu, då vi behövde tvätta och fixa lite andra ärenden. Och eftersom vädret är som det här, har vi bestämt oss att ta en snabb tur till Karlskoga idag. Vi stannar tills i morgon och åker sen vidare till kusten igen.


Ska bli kul att träffa familjen igen! ♥

Kommentarer
Prettyjunkie

Fin blogg :)

hur e de med dig?

kramar

2010-08-13 17:34:46
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Sandra

Dela med dej av din bästa raggningsreplik! Alla som svarar blir länkade! :)



Passa också på att anmäla dej till dagens blogg!

2010-08-13 20:01:11
URL: http://selb.blogg.se/
nippan såklart!

Hahah men aaw! :)

2010-08-27 22:54:03
URL: http://enjoin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0