Uschochfyochbläää...

Ännu ett inlägg om ännu en förbannad skittisdag!!



VARFÖR???

Jag är ju (egentligen) inte den som går runt surar och är bitter (även om jag kan tända till om jag tycker att saker och ting är orättvist)...Men av nån jävla anledning så tycker jag mig ha varit det alldeles för mycket på sistonde!! Det går i perioder.. och i bland handlar det bara om enstaka dagar.. men det är jobbigt nog då negativiteten tar alldeles för mycket plats!! 

Men jag vet att jag är värld så mycket bättre!!

Jag kommer inte att gå in på detaljer i detta inlägg men på något sätt så tror jag att saker och ting kommer att lösa sig automatiskt. Eller rättare sagt... JAG VET!  :)  

Bara det att en del personer och en del saker gör att man faller pladask ner på mage så man knappt orkar ta sig upp igen.. Behöver inte vara så nu.. men oftast är det så. Och när jag känner mig nere så är det oftast för att jag är arg och besviken... Nu vet jag inte riktigt.

För att få bort lite irritation och ilska över mitt negativa tänkande ska jag snart dra iväg på ett dubbelpass på Älvhögsborg. Känns som att jag skulle kunna vara en liten duracellkanin som aldrig slutar att "slå". :)

Låter som att jag är på havets botten just nu.. men så illa är det inte.. i morogn är det ju onsdag å då är säkert allt lite bättre igen. :) Och igår fick jag även en fin  present från Classe som gjorde mig på lite bättre humör!! :) Fast jag vet inte om jag kan med att ta emot det, men TACK, jag vet att du bryr dig om mig....även om du är många många mil bort från mig just nu! ♥

Sorry för ett skitinlägg... men sluta läsa om det inte passar! Det här är min blogg och min så kallade dagbok!! Oftast är jag väldigt glad.. ibland är jag ledsen...och jag tror faktiskt inte att jag är ensam om att känna så emellanåt!?


Kommentarer
Kecka

Stor kram till dig gumman!!!

2010-08-31 16:36:16
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Kecka: Tack Vännen!

2010-08-31 19:20:52
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Karin

Alla har vi tyvärr riktiga skitdagar!

Tur iaf att de bra överstiger de dåliga!

Strunta i såna pissmänniskor Mia, du e värd bättre!

Stooor Kram till dig!!!

2010-08-31 22:35:17
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jenny

Hoppas det känns bättre snart! Det ljusnar ska du se....;) Kram!

2010-09-02 22:14:31
URL: http://jennyler.blogg.se.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0