Brun VS Vit!!

Ha ha ha... jag tror jag dööör!! Hur blek kan man bli egentligen... ja.. det ser Ni ju på bild nr 2 och tydligen så fick jag allt lite färg där nere i Dubai på (bara) en vecka ändå!! (Bilden före resan är tagen i början av v 26 och bilden efter är tagen i slutet av v 27)



Lite roligt att se skillnaden faktiskt!! Nu vill man ju underhålla färgen så mycket det går, men jag vill ju inte hålla på att sola solarium. Gjorde den EN endaste gång innan vi åkte, men la ner det, då jag fick dåligt samvete för kotten där inne... fast nu har H*N ju haft det varmt och gott i en vecka, så det är väl bara mig själv jag skadar... å man kan ju faktiskt lägga en handduk för magen...det måste ju hjälpa lite om man tänker på stråningen.

Har läst lite om solning under graviditet och det finns inga studier som visar på att det skulle vara extra farligt... Däremot ska man ju vara försiktig så att man inte få pigmentförändringar. Dessutom är det ju inte så bra i vanliga fall heller. Så ja.. vi får se hur det blir.. Det funkar ju alltid att kleta in sig i lite brun utan sol i fejjan också... Magen är ju inte så många som ska se.. förutom familjen och alla Ni på bloggen förståds.. :)

Nån som har några erfarenheter eller tankar omkring detta med solarium under graviditeten??

Vill bara förtydliga att jag ABSOLUT inte förespråkar att sola när man är gravid och har som sagt bara solat solarium en gång under tiden som gravid. Men jag säger heller inget om det är någon som solar..eller har solat under sin graviditet!)

Kommentarer
Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Inte alls farligt att sola solarium, men kan lägga en handduk på magen bara för att bebisen slipper kisa där inne. För ljuset kommer in har jag hört :p



Båda magarna är fina :D

2010-12-11 14:19:44
URL: http://www.thistakes.com/
Chris

Jag solade massor med Elton i magen och vad jag vet är det inget större fel på honom idag!;-)

2011-01-04 21:20:28
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0