Dags för jobb!

God morgon...

Här sitter jag i soffan när jag egentligen borde göra mig klar för jobb, men jag känner faktiskt ingen stress idag.. klockan är bara 06:45 och jag är faktiskt snart klar. Bara kläderna kvar. Vilket dock oftast blir ett problem då jag aldrig tycker att nåt ser bra ut. Men där är det nog fler som känner igen sig. :)



Den här låten hörde jag på flygresan både till och från Dubai och på något sätt så fastnade jag för denna och kan nu lyssna på den om och om igen. :) Man kan både skratta och gråta till den.. men det är väl för att jag är gravid antar jag!! Känslorna spelar ju en ett spratt i bland.

Nä.. jag får nog ta å välja ut några trasor och traska ut i det kalla vädret så jag kommer hem nån gång i eftermiddag!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Helena

Fina du.... :-)

2010-12-07 09:53:14
joi

Fin mage du har fått!!

2010-12-07 10:02:21
URL: http://frokenjoi.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0