Det är tidigt nu..

Klockan har precis slagit 04:00 och för ca 20 minuter sen vinkade jag av Classe i sömnigt ögonblick. Nu är det endast en liten doft av hans parfym som finns kvar i lägenheten.

Men det känns okej... även denna gången faktiskt (konstigt nog). Men ABSOLUT inte mer än okej...

Jag skulle behöva sova ca två timmar till (minst) då nattens sömn varit sådär...det är den alltid när han ska åka. Man småvaknar hela tiden å DIREKT börjar tankarna att snurra på att han snart ska åka. Detta innebär att timmarna innan hans ska åka nästan är värre än när vi säger hejdå! Det låter ju lite konstigt kanske, men så är det.

Jag tror att jag lägger mig lite här nere i soffan och tittar på musikhjälpen i P3 och hoppas på att John Blund hittar tillbaka till mig så att jag och kotten får sova liiiite till i alla fall!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0