Fralla

Om det är nå't jag fått dille på, på sistonde, så är det nygräddade frallor med ost på!!

Jag vet... det är inte speciellt nyttigt... inte nyttigt alls förresten... Men det är ju så GOTT.. och för att jag ska få i mig någon frulle över huvud taget på morgonen så måste det vara gott nu för tiden.

Osten ser inte så jätte aptitlig ut på kortet men det var den... och till detta serveras nu lite varm oboy också!! Jag får helt enkelt väga upp denna onyttiga morgon med fisk till lunch idag tror jag! :)


Kommentarer
Kecka

Mums mums :)

2010-12-14 10:51:52
URL: http://keckan.blogg.se/
fredrik

osten ser svettig ut

2010-12-16 09:39:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0