Julshoppingen tar kol på mig! :)

Och jag vet varken ut eller in...



I går handlade jag klart mina julklappar...tror jag!
I dag måste jag ta och gå igenom vad jag köpt till var och en och se så att allt som jag tänkt från början är med i påsarna. Självklart har det ju smugit sig ner både en och två saket för mycket, men jag kan liksom inte råför det...det är roligt att handla.. men inte lika roligt att ta hand om det sen.

(Brors)Barnen som jag inte skulle köpa så mycket till...får som vanligt massor! :) Och där har jag verkligen NOLL KOLL på vad jag köpt.. det slinker liksom ner någontng varje gång jag är ute och handlar. Men nu får det vara stopp!! Den som får minst är Lilla Alwa.. men det är bättre att hon får grejer sen när hon har nytta av det + att hon har så många att ärva leksaker å sånt ifrån att det bara är onödigt att handla massa nya likadana grejer.

Okej.. det är inte kul att alltid behöva ärva saker... men leksaker som någon knappt använt är väl inte så farligt..och är man bara dryga året tror jag inte att man bryr sig! Tänk på Kotten.. han/hon är just nu sist in i gänget och kommer bara få gamla grejer!! Haha...eller inte.

Det är roligt det där... I början sa jag att det kvittade om man kanske köpte en begagnad vagn...eller beganad bilstol... för det syns ju knappt att det är använt när dom är så små... Men av någon anledning så har min hjärna ställt om sig och det är ju nu HELT SJÄLVKLART att kotten ska ha nya grejer. Viktigt är också att modellerna är av ÅR 2011! :) Sen ärver jag/vi gärna leksaker och kläder som knappt använts..för det växer dom ju ur hela tiden.

Nu är det ju inte så att jag tänker gå och köpa gamla 70-tals kläder på loppis... utan jag tänker ärva av mina nära och kära!!

Så det så!

Kommentarer
Helena

Exakt så tänkte jag oxå, vagn, bilbarnstol och säng tyckte jag var viktigt att det var nytt

2010-12-21 14:06:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0