Lördagsbus!

Ännu en natt med en helikopter i sängen. :)

Det spelar liksom ingen roll hur stor säng man har... man blir alltid själv liggandes på ena kanten balanserades för att förhoppningsvis inte ramla ner. I morse vaknade jag dessutom med ett ben i golvet...som spjärn för att inte ramla ner helt å hållet, men annars så har denna nattens sömn vart bättre än gårdagens.



Nu tittar Rasmus på Bollibompa och jag ska ta å göra mig i ordning lite så att vi kan komma iväg snart.

Var nere i förrådet förut för att se om jag kunde hitta lite termobrallor å sånt så att jag slipper att frysa ihjäl i dag när vi ska vara ute hela dagen. Inte det lättaste när man har en mage som står ut åt alla håll och kanter. Men jag hittade tillslut ett par som är Classes... dom går dock inte att stänga helt, men det köser vi med lite fix och tricks.

Jag kommer se ut som en michelingubbe... men det skiter jag i... hellre varm å gööörtjock, än kall och (bara) tjock! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0