Måndag!

Nu är väl julen över kan man säga?



Bara nyår kvar sen börjar ett helt nytt år! Och inte vilket år som helst för oss. :) Kotten har ju planerat att lämna min mage och komma ut och umgås med oss som en riktig familj....och det ser vi fram emot. Läskigt och spännande på samma gång! :)

Men nu tänkte jag faktiskt ta å försöka få i mig lite frukost om det går. Känner mig fortfarande lite sissodär idag, men jag har väl liksom inte riktigt vakant till än. Så det ska nog bli bra bara man kommer upp från sängen och får lite energi i sig.

Sen får vi väl se vad dagen har at erbjuda... har ju lite kompisar som jag vill träffa och som måste planeras lite. Jobbigt det där när man inte bara kan "ses" när man vill.... :( Men men... nu har jag ju några dagar här i Karlskoga så jag ska nog hinna med alla även om det kan bli lite tight!



Have a nice day!

Kommentarer
Jenny

Åh! Dimbovägen! Tycker nästan jag ser Ingalill i fönstret! =) Kram till dig...Hoppas vi ses...

2010-12-27 13:26:39
URL: http://jennyler.blogg.se.se
Johanna

Ciao... läser din blogg och ska själv ha barn i april.. men jag blir lite nyfiken på vad du köpt för något till din bebis ???

/

2010-12-27 18:40:58
MANDYS-GRAVID BF 24/2

Ja det är verkligen svårt att fatta men snart är domhär :)

2010-12-28 13:36:44
URL: http://mandyys.devote.se
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

hehe jo nu är julen över.. Vilken fin halsduk du har. Skönt med like friskluft för dig. Hoppas du mår bättre snart igen.

2010-12-29 00:23:47
URL: http://www.thistakes.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0