Shopping!

Just nu gör jag allt förutom det jag borde göra... men jag är på G! Jag ska bara.... som Alfons säger! :)

När man bor mitt i stan är det svårt att undvika att butikerna skriker efter en... och idag kunde jag inte stå emot utan var tvungen att göra några små inköp!! Denna gången till mig själv.



Det blev en svart klänning (som om jag inte har tillräckligt med svarta klänningar?) med spetsdetaljer på. Och så blev det en vit topp som jag tror att jag lämnar tillbaka eller byter till en mindre storlek. Kändes sådär nu när jag kom hem!?  Det blev även ett skärp och ett par strumpbyxor. Sånt som är bra att ha i jul!! :)



Humm... vad tror Ni?

Kommentarer
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Skriker dem åt dig att du ska in? Trodde jag började bli psykisktstörd, känner samma sak. Jag sugen på skit söta saker som ändå inte kommer gå på mig :P Snygga men ovbekväma klackar som inte är gjorda för gravidfötter. Men jajjaa.. :)

2010-12-22 01:35:40
URL: http://www.thistakes.com/
helena

Är den vita tunikan en mamma tröja??? Jätte fin en så skulle jag vilja ha!!

2010-12-22 08:14:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0