Till kotten!

I går efter jobbet var jag en snabbis till barnmorskan för att ta lite prover. Jag hade ju lite förhöjt blodtryck sist men nu visade det sig att det var jättebra igen. Om två veckor ska jag dit igen för att mäta magen och även mäta sockret.

Eva (som BM heter) frågade om jag ville lyssna på kottens hjärtljudet och SJÄLVKART ville jag ju det. Kände ju också att det kunde vara skönt å höra så att bebis mår bra där inne efter resan... man vet ju liksom aldrig!

Och ja.. det lilla ♥ slog på som bara den... denna gång 148 slag i minuten..samma som sist gång. :) Jag blev så glad att jag var tvungen att gå in i närmsta affär och köpa en liten present till "kotten".



Tjej eller kille...det får vi se.. men detta tycker jag både passar till en liten cool tjej och en liten rocker kille! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0