"Torsdagskjol" åt mor... :)

Helt ärligt... Herregud vad fort det går!! Vecka 29 nu!!!

Det är allt tur att det (ändå) är ett par veckor kvar alltså, för vissa dagar är det så svårt att fatta vad det är som händer så det är inte klokt. Snart är man en familj...Ja, man har ju familj redan nu...men det här blir vår egna lilla familj och vi blir liksom "kottens" föräldrar!!

Mia ska bli mamma och Classe ska bli pappa! Känn på den Ni!! :)

Här har Ni dagens mage och outfit!


Den där pappersåtervinningshögen som ligger på golvet kan Ni ju lådsas om att Ni inte ser... Jag ser den inte i alla fall!!!

Pappershög? Vart? Jag vet inte vad Ni pratar om!


Kommentarer
Annso

Det går alltid fort fram till v35..sen så sniglar det sig frammåt...men det är väl kanske för att man börjar bli trött på att vara gravid och bara vill se den lill*.



Såg inte heller ngn pappershög ;)

Ha en riktigt bra dag =)



Kramis

2010-12-16 10:34:18
URL: http://msbeautyy.wordpress.com
Helena

Lilja= Mamma....hummm har nog inte riktigt förstått, men spännande ska det verkligen bli.

När jag fick barn så fick alla mina nära och kära det i samma veva, hann aldrig rikigt njuta av alla andras bebisar, jag hade fullt upp av mina egna. Men nu ska jag bara gosa med din bebis. ( Om jag får såklart)

2010-12-16 10:49:08
Minna

Nämen detsamma hörru :) Kul med bebismage för dig! Grattis och en fin blogg. Ska bli kul att se när bebisen kommer ut :)

2010-12-16 14:20:48
URL: http://mintskuminna.blogspot.com
michaela (gravid v36)

visst går tiden helt otroligt snabbt, samtidigt som den aldrig gått mer långsamt haha! du är i vilket fall otroligt fin i din mage=)

2010-12-16 20:25:30
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Linda O

Du är superfin! Och njut av den känslan.. alla faser man går igenom under ett barns liv (även graviditeten) ska man njuta av, det går så fort och man får aldrig tillbaka den ;)

Kramkram

2010-12-17 11:32:37
MANDYS-GRAVID BF 24/2

gullig mage du har :)

2010-12-20 17:55:49
URL: http://mandyys.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0