Det är kaos..

...i Trollhättan.. å i övriga landet också... förutom i norr. Där verkar dom ha klarat sig från snökaoset. Det är HELT sjukt mycket snö här... Ingen nyhet för det är det ju över allt.. men i Thn har det väl inte kommit så mycket snö på 20 år. :)



Nu ska vi gå hem till Classes föräldrar och hjälpa dom att skotta och det får bli dagens träning faktiskt. Sen måste jag bara få säga en sak som jag är så glad över... för det trodde jag INTE...var möjligt just nu.

Men.. jag gick i alla fall i väg och tränade igår.. ställde mig på löpbandet i hopp om att orka springa 10 minuter.. gå 5...springa 10 osv... VET NI VAD... jag sprang i 55 minuter...och gick av dom 3 minuter i början av passet då jag fipplade med musiken.

Jag var så jävla glad efteråt... 5 veckors blandad träning har gett resulterat ( inte så mycket på vikten tyvärr) i kondition. Och då har jag inte tränat löpträning sen i höstas. Tyvärr ledde mitt" maraton"löp (haha) till en förbannat ond blåsa efter ca 15 minuter.. och den blev bara värre och värre. Annars hade jag kanske orkat springa lite till... vem vet.. Men nu har jag nått att jobba på! :) Wiee..

(Tryck på bilden för att se den STORA blåsan)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0