Det är trångt!

Jaaa... då satt man här i soffan igen tillsammans med sin andra hälft!

Kan säga att vår soffa är rätt stor.... men efter att ha kunnat brett ut sig själv i 5 veckor tycker jag mig nu känna lite cellskräck här unde täcket! Men det går nog över snart. :)

I dag blev det en ganksa lång dag på jobbet och jag fick tyvärr avboka mitt pass kl 18.00 idag. Men jag säger (nog) tack å lov för det, för jag har fått sån träningsvärk så hälften vore nog. Men i gengäld för detta, så får jag ju slava mig dit i morgon i stället, för i helgen blir det minsann ingen träning....

Min tid som 30-åring börjar ju tyvärr lida mot sitt slut, å i helgen bjuds det på lite överraskningar. Jag vet vart vi ska å vad vi ska göra på da´n... men sen har jag ingen aning... vart vi ska äta.. eller vart vi ska bo blir en överraskning. :)

Börjar nu undra varför jag hade en kris för att bli 30..när jag nu blir ÄNNU ett år äldre. My goood.. detta slutar inte bra. Tur att jag börjat med rynkkräm!!

I morgon är det äntligen helg igen å dagen bjuder på bla jobb och massage. Som jag har längtat. :)


Nu blir det mys i soffan å fotmassage... som vist nå'n ligger och tigger om.....

- Jajaja.... jag kommer... som askungen sa!

Have a nice torsdag då!!

Kommentarer
Karin

Asch du ser inte ett år äldre ut än 25 ;)

Kram

2010-02-11 21:10:08
URL: http://lillak24.blogg.se/
Mia

Karin: Åhååå.. tack så mycket. :) Nä.. det är väl som dom säger.. man bli inte äldre än vad man gör sig.

2010-02-11 21:42:14
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Karin

Precis :)

2010-02-12 23:13:42
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0