Fixa naglar och köpa blommor...

God morgon får man väl ändå säga fast att klockan börjar närma sig 11.00! I dag står det på min lista att jag ska åka ut till överby en sväng och fixa mina naglar och och titta på nya krukor och blommor till fönstret i vardagsrummet. Kan bli ett dyrt kalas, men blir det bra så får det vara värt det. :)

Helgen som gått har varit bra. I fredags hade vi öppet hus för alla antällda och det var lyckat. Vi fixade med snittar, snacks och lite blandad dryck, å det var mycket uppskattat. Direkt från jobbet, stack vi sedan på after work...Där  blev vi ett jäkla gäng och det var jättekul!! På köpet fick jag två nattgäster också. :)

I går gjorde vi inte många knop... jag har dessutom gjort nåt med min rygg. Dansade kanske lite för mycket.. haha.. Nä.. men jag har väl legat konstigt eller nåt, men det liksom strålar i hela ryggen när jag sitter eller ligger på ett visst sätt.

På kvällen blev det pizza, godis och melodifestivalen. Najs. Jag tyckte rätt låtar gick vidare.. men hade gärna sett Pain of salvation direkt till final med Salem.. men Ola:s låt var ju en riktig ""mello-låt" å det var okej ändå!

Nä..dags att ta å göra sig i ordning  lite.... Svärföräldrarna och Calle (C-H:s ena bror) ska kanske åka in till Gbg idag å frågade om jag ville med... hade gärna gjort det, men mina naglar behpöver sig en omgång nu, å till veckan är det ju fullt upp med jobb och träning. Och så kommer ju Classe hem också. Å då finns ingen tid till för sånt!! :)

Ha en skön söndag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0