Heldag i badhuset...

Efter fyra timmar i badhuset sitter nu två rätt mosiga barn i soffan och tittar på barnprogram. :) För att vara sportlov så var det rätt okej med folk ändå tycker jag, men man märkte framåt eftermiddagen att det blev rätt stojjigt. Vi har simmat, hoppat, bubblat, åkat rutchkana, busat,bastat och haft det helbra. Jag vet i alla fall två som tyder det.

I morgon bär det av igen.. fast då blir det äventrsbadet i Vbg. :) Kände att jag behöver ha med mig en till vuxen för att kunna ha koll och uppfylla båda barnens behov när vi är där, så i morgon följer Classe med också.

När vi kom hem blev det pannkakor... känner mig som värsta morsan... kan nästan det receptet utantill nu.. (inte så svårt iofs) plus att dom också börjar bli rätt perfekta i stekningen. Haha... Men som sagt.. torsdag i dag å då är det ju pannkakor som gäller.

Efter det har det spelats dator, palystation och busats med C-H. Nu är det mys å snart blir det tacos.

Förresten... hittade två försvunna barn förut också! :)


Kommentarer
Atoxgeboys

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-02-01 13:30:02
URL: http://atoxgeboys.blogspoo.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0