Spik i ryggen

Som Ni vet så har det ju strålat ordentlgit i min nacke å skuldra sen i lördags.

Inte så skönt....var berädd att ringa massören och be om en tidigare tid nu i veckan. Men.. så kom jag ju på att jag lägger mig på spikmattan... Gjorde detta i söndagskväll och somnade samtidigt som en stock. Och i går var det redan bättre...

I går tränade jag vattenbox och det funkade hur bra som helst med "slagen" vilket innan gjorde "sketont". La mig på spikmattan i går kväll också och nu är smärtan nästan borta! :) Inte helt som sagt så det ska bli skönt att gå iväg till massören.. men spikmattan har i alla fall hjälpt mig överlvea dessa dagar! :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0