Inte på töpp inte...

Nej..livet leker inte just nu med Mia... eller livet lekte inte i går med Mia kanske man ska säga. Är fortfarande besviken och lite arg, men det mesta har gått över då jag fått sagt min mening i det hela.

I blands försvinner respekten från folk... i bland kommer den tillbaka..

Hur det blir i detta fall vet jag inte.

Guud va jobbigt när man skriver A och inte B...jag vet. Men jag vill inte hänga ut några/nå´n/ nå´t här på bloggen, men måste ändå få skriva av mig. Och nu kommer förmodligen telefonen gå varm här hemma. Å ja.. självkart ska jag berätta för Er..och det är egentligen inget (jätte) allvarligt.

Jaja.. i dag känns det i alla fall lite bättre och jag är glad att jag tog tag i saken och inte bar det inom mig själv...för det gör allt bara ÄNNU värre.

Tänk på det!! :)

Kommentarer
Helena

Man måste få ur sig en del saker i bland, det är inte bra att ha allt inom sig. Skönt att det känns bättre idag. Puss & Kram på dig vännen.

2010-06-18 09:02:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0