Kommer sova gott...

Jag slutar inte att förundras över mig själv alltså. Klockan 21.40 sa jag till Classe att: Nää... nu måste vi gå ut å springa. Sagt och gjort så cyklade vi ut vi till knorren och sprang i 30 minuter.

Måste säga att det var Nilla:s kommentar som gjorde det. Fick så dåligt samvete för att jag somnat i soffan och inte gått ut som jag skrev, så det var bara att bita i det sura äpplet å sticka ut. Det har ALDRIG hänt att jag gått ut så sent och gjort någon, men jag dog ju inte av det heller. :)

Nu är det snart bums i säng å så tar vi nya tag i morgon.

Kommentarer
Karin

Visst är det kul men va ställd jag blev när klänningen va LÅNG, en dm för lång för mig :( Måste kolla om ngn kan hjälpa mig o sy för jag ÄLSKADE klänningen annars :)

2010-06-15 20:37:17
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0