Helgen!

Snabb resmué av helgen som varit.

Som alla vet så har ju Amanda och Rasmusvarit här och  förgyllt tillvaron lite grann i Trollhättan. Och vilka änglar dom har varit...det har inte varit några problem, inga slagsmål eller tårar och heller ingen hemlängtan som tur är. Man vet ju aldrig med barn.. även om dom har det jättekul, så kan det ju hända att dom längtar hem på kvällarna å så. Men inte här inte.. frågan är om dom ens ville åka hem över huvud taget? *ler*

I lördags kom resten av familjen för att fira mig lite i efterskott. Det blev fullt hus kan man säga... då vi blev 13 personer. Men som tur är, så har vi ju en jättebra festlokal som vi kan använda. Festen blev trevlig och vi åt och drack gott.

Efter min hemmagjorda äppelpaj (första gången i hela mitt liv jag gjort äppelpaj) så stack vi in till oss igen för att titta på OS och Melodifestivalen. Grabbarna där uppe och vi "tjejor"där nere. :)

Blev väl inte så jättemycket tittat då man ju pratar en hel del under tiden, så jag har faktiskt ingen koll på hur låtarna var i helgen.. vad jag vet var att hon Anna var kass i alla fall. Helet fel låt att gå vidare.. tål inte den rösten alltså!!

Ja.. sen var det söndag och hemgång för gästerna OCH vilodag för Classe och mig.

Tack för en trevlig fest!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0