Tjing

Ja, god morgon får man väl säga. Pigg och alert som en stjärt! Eller ja.. det var bara för att det rimmade! :)

Men pigg är jag. Somnade framför tv:n igår och gick sedan och la mig strax före elva. Å det mina vänner är inte vanligt på en fredag. :) Nu skrattar nog Classe, för det är som han säger att jag vägrar att lägga mig tidigt bara för att det är helg. Han frågade en gång på en fredag om vi skulle gå upp å lägga oss..jag kollar på klockan och säger.. att..nej, det går ju inte..klocken är ju inte ens elva. Haha...

Men det är ju så kostigt.. när man måste gå å lägga sig så är man pigg... å när man vet att man kan stanna uppe längre.. ja då däckar man i soffan!! Mycket konstigt!

I kväll är det Mello... som det ju så tufft heter! (Humm..) Jag hejjar i alla fall på DARIN..och kanske Salem.. men jag tror mer på Darins låt i den stora tävlingen.

Köpte, by the way, melodifestivals skivan i går som jag ska ge till Amanda och Rasmus...hoppas dom blir glada? Har en liten aning om att den kommer gå varm i både stereon hemma å i bilen!  Själv lyssnade jag lite på den igår å jag insåg att jag inte ens kände igen vissa låtar.. medans andra faktiskt växte i mina öron. Å några som jag tyckt va kass innan.. var ändå ganska svängiga! Men det är väl så att ju mer man lyssnar ju bättre blir dom å så VIPS... så är man trött på dom!

Vem/vilka hejjar Ni på??

Kommentarer
Karin

Jag hejjar på timotej jag :)

2010-03-13 12:00:34
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0