Lets bowl!

Var ju ute på lite kalas i lördag och det var himla trevligt. Tyvärr så vann jag inte bowlingen men kom ändå på andra plats. :) Vi åt god mat och jag drack goda alkoholfria drinkar medans de andra ölade på. Jag blev inte ensam tjej, utan lite senare in på kvällen var det lite fler kompisar som slöt upp...så som sagt... en mycket lyckad kväll.




Efter bowling stack vi till Butlers, där vi blev infixade via VIP kön... tack och lov.. för jag hade aldrig ställt mig i den kön..och speciellt inte för dom minutrarna jag var där inne. det var alldeles för mycket folk och ljud för att jag skulle ha kul... inte likt mig men det kändes inte okej att gå där inne med magen i vädret, så jag bestämd mig för att sticka hem. Classe tvingade in mig i en taxi... trots att vi bor två kvarter från utestället. :) 56kr gick det på å då var 40kr framkörningsavgift. Taxichaffisen tyckte nog att jag var lite knäpp, men det var ju bara för att C-H var rädd om mig. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0