Klara... färdiga... gå...

Klockan börjar närma sig 08:00  och jag är sminkad och är snart redo för denna lördag. :) Man skulle ju kunna tro att jag mixat ihop dagarna och tror att det är en arbetsdag i dag.



Men no no... Idag ska Mia göra något som hon ICKE trodde att hon skulle göra!! I alla fall inte ensam... men va fan... ibland måste man chockera sig själv lite och göra det som faller en in!! :)

Några kommer tycka att jag är knäpp (bla jag själv), några kommer säkert vara avundsjuka... och några kommer inte tycka någonting alls!!

Är hur som helst beredd på ett antal telefonsamtal idag!

Ha en bra lördag, för det har jag bestämt mig för att ha!!

Kommentarer
Jenny

Såg att någon hade gissat på Ullared på FB... Tror också på det. Kan tänka mig att du har en del att shoppa... =) Du får gärna skriva om det i eftermiddag/kväll, annars kommer jag dö av nyfikenhet! Ha så kul!

2010-09-18 08:32:55
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0