Raj raj...på en onsdag!

GÄSP!!


Dags att sminka av sig och gå upp till sängen tror jag.

Dagen har rullat på i ett... då det är en hel del att göra...som vanligt i månadsskiftet. :)
Efter jobbet var jag och Anneli bjudna på en liten kundaktivitet med mat, dryck och underhållning. En utav våra leverantörer inom konferens och catering som ville gjöra lite reklam för deras ombyggnation och utbud.

Jätte god mat, dryck och roliga aktiviteter och ett duktigt band som spelade. Totalt var vi nog närmre 80 personer där tror jag. Som sagt riktigt kul... och Anneli och jag fick tjötat lite i lugn och ro utanför jobbet. :)

Men nu är vi trötta så nu blir det i alla fall sängen för mig.

Kommentarer
Kogosamo

Great work,webmaster,nice design!

2010-12-15 09:50:14
URL: http://kogosamo.blog.ca

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0