Sänghäng!

Nästan så att man får säga god förmiddag....för morgonen har nog passerat vid det här laget. Men trots att det i vanliga fall börjar närma sig lunch nu så ligger vi fortfarande i sängen. Men snart ska i alla fall JAG gå upp!!

I går var en rätt lugn och trevlig kväll... Kippe var här och åt lite fredagsmiddag med oss och senare under kvällen bestämde killarna sig för att göra stan osäker. Själv somnade jag i soffan!! :)

I dag ska vi bjuda Classes föräldrar på mat och dryck eftersom Classe var borta när han fyllde år. Det blir trevligt. Men först ska vi se om jag kan få med mig Classe ner på Trolldagarna här i stan...Tveksamt... men jag får väl gå själv i så fall. Det är ju alltid kul att det händer något å det lär säkert vara en hel del folk på stan...Axels tivoli är här också å har varit i ett par da´r. Inte för att jag kommer hänga där direkt.. men det är väl kul för ungdomarna... men vet ju själv hur det var när man var i 13-15 års åldern å höll till på Nobels grusplan när det var tivoli!! Ha ha...

Nä... nu är det dags att ta tag i den här dagen....hej så länge!

Kommentarer
Karin

Tack söta du!

2010-09-25 12:06:36
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0