Nöjd liten tjej!



På dagarna går det minsann bra att sova i sin egen säng... på kvällen och natten är det en annan melodi! :) Då ska det liggas tätt, tätt intill!! Man sover ju själv som en kratta... även om man sover...Men huvudsaken är att ens lilla barn är nöjt och sover gott! Å ja... jag kan tala om för Er som inte har barn att det är det mest underbara man känna mot sin kropp!

I går kväll hade Lexie en lite jobbig period på ca två timmar där hon grät och sov om vartannat... hon visste helt enkelt inte riktigt vad hon ville. Inte hennes mamma eller mormor heller!

Lilla hjärtat!

Samtidigt som man inte ska börja oroa och stressa upp sig så undrar man ju såklart vad problemet är när man liksom gjort allt som står i sin makt för att hon ska ha det bra. Mat..ny blöja..massage på magen mm. Men då hon inte ville ha mer mat.. var nybytt och inte verkade spänd i magen så tror jag att hon till slut bara var övertrött!

Nu sover hon i alla fall där uppe i sin säng med sin nya fina Brummelisabody som mormor köpt till henne! :)

Kommentarer
Carolina

Men åååh så söt! Viggo hälsar att han har likadana lakan i sin vagga :)

2011-04-09 10:46:59
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/
Therese- Mamma till Ameah

Jag fick en massa tips i inlägget ang. sova i egen säng :) Tänk att en blogg kan ge så mycket! Inatt fick vi faktiskt till det, så skönt! Men så blev det två timmars sängmys på morgonen. Klart att det är tryggare hos mamma och pappa. Men att hon kan ligga där på dagarna men inte på kvällen är ju lite märkligt..? Hoppas att det löser sig snart för er också!



Nej men har du också bott i Thailand och mycket på Samui? Samma här ju! Det är absolut en ö som kommer ligga mig varmt om hjärtat. Längtar tillbaka väldigt, vbäldigt ofta.



Vilka söta pluffärmar hon har på sig snuttan :D

Ha en fin lördag!

Kram

2011-04-09 11:25:56
URL: http://mylifeinthai.se
Caroline och hennes två V:n

Ååå hon är ju så söt!

2011-04-09 11:33:13
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Joline

sv: Ja visst är det sjukt att det är så onyttig. Så om man nu tror att naturgodis är ett bättre alternativ till vanligt godis så kan vi konstatera att så inte är fallet!



Vilken mysig blogg du har förresten och en riktigt söt dotter! Gratulerar! Jag kikade in bilderna på dig när hon fortfarande låg i magen och va fin du var! Jag gillade dagens outfits : )

2011-04-09 13:30:25
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Maria- mamma till Alice

åh jag älskar också att sova bredvid alice! men inatt så kom jag på den dumma idén att låta henne sova själv i sin säng. hon somnade, värre var det med mig.. låg och funderade på om hon inte saknade mig typ hela natten :)

2011-04-09 14:09:01
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Anna-mamma till Vincent

Ja det är mysigt på förmiddagen när det är lite extra varma och ligger nära en:)

2011-04-10 14:18:13
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0