Oj vad det är lugnt här nu!

Mamma har precis tagit med sig Lexie ut på en promenad och det är nu alldeles tomt här. Även om hon sover mycket och inte gör mycket väsen av sig så känns det alldeles tomt här nu! Konstigt...men ändå rätt skönt då man inte behöver tänka på något annat än sig själv (för en liten stund).


I dag kör jag barbapappastyle i min body som jag fått av Kippe!!

Jag ska inte bli långvarig här då jag måste passa på och hoppa in i duschen och göra mig i ordning men en liten uppdatering måste Ni ju ändå få!

Vad resten av dagen har att erbjuda vet vi som vanligt inte.. men veckan kommer nog att spenderas på stan, ute på Överby och även en tur till Uddevalla och Torp kan jag änka mig. Mamma ska ju vara kvar hela veckan och vi gillar ju båda att gå i affärer så... :) Sen blir det nog en hel del promenader och mys med Lexie kan jag tänka mig!!


Lexie i mormors famn, innan utgång, i sin nygamla jacka som jag shoppade loss för hela 10:- på barnloppisen jag var på igår!

Nä.. det får vara allt för nu så hörs vi lite senare igen!

Kommentarer
Emmy- Mamma till Jack och Link



Barbasöt :)

2011-04-04 11:56:58
URL: http://artanimagen.blogg.se/
joi

Visst går dagarna fort!!

2011-04-04 19:54:20
URL: http://blogg.mama.nu/missjoi

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0