Påhälsning!

Tycker Ni att det varit dåligt med bloggande idag?



Ja, det tycker jag med... men jag har liksom inte hunnit!

Förmiddagen gick ju som vanligt åt till att FRAMFÖRALLT vakna till liv men också se till så att lillan var mätt, ren och fick kläder på sig. Efter det skulle sängarna bäddas och automatiskt blev det även liten plock i lägenheten.

Sen var det typ dags för mat igen för lillan.. tätt följt av en snabbdusch och iordninggörning utav mig.

Frukosten intogs kl 12:15 och bestod av fil och flingor. Man kan nog kalla det för brunch tror jag för något mer har jag inte hunnit få i mig idag!! :)

Vid 13:30 tiden begav vi oss mot stan för lite ärenden för att sedan sticka in på jobbet för första gången efter skatten kom till världen. :) Där blev jag ju såklart kvar en stund...trots att jag kom oanmäld! Men det är ju som spontana besöken som är dom roligaste!

Nu ska jag göra mig något att äta... är hungrig som en varg! :)

Kommentarer
Linnea- Ebbas mamma♥

Så blååa ögon du har människa! :)

2011-04-12 19:39:11
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0