Prinsessan på ärten!

Har inte så mycket att berätta i skrivande stund mer än att jag känner för en liten tupplur. Känner en liten sån där molande huvudvärk och kanske är det för att jag druckit dåligt idag?

Annars har vi i dag hunnit med en tur på stan plus att jag varit och lämnat tillbaka TENS-maskinen jag lånade under förlossningen! Det var med blandade känslor jag tog fram den.. :) Trots värkarna från HELL... så kopplar jag ju ändå ihop den med en väldigt mysig tid på förlossningen. För herregud vilken upplevelse det var!

I natt har Lexie sovit bra måste jag säga och kanske var det för att hon fått en liten "kungatron" att ligga i. .



Eftersom hon inte är sådär jätteförtjust i att bli nedlagd i sin säng helt ensam så får hon ju såklart sova hos mamma i hennes säng. :) Men mamman orkar i sin tur inte ha henne tätt, tätt, tätt intill sig varje natt då hon själv inte sover så jättebra då. Så i går bullade jag ihop hennes täcke,filtar och kuddar..för att sedan placera det lilla charmtrollet i mitten. Trångt och varmt! Det gillar dom!

Just ja.. badbaljan har gått sönder och nu måste jag köpa ny..vilken i sin tur gör att jag måste åka till tippen senare idag för att slänga den där jäkla baljan. Det är ju inte direkt så att den går ner i tunnan för hårdplats som vi har här ute i våran "miljöhage"! En liten jäkla spricka i botten som gör att vattnet sakta men säkert sipprar ut när vi badar lillan. Upptäcktes i går och pga det fick vi bada henne i handfatet i stället. Ha ha...tur att hon är så liten fortfarande! :)



Ursäkta... men skrev jag längst upp att jag inte hade så mycket att skriva om?? :)

Kommentarer
Anna- mamma till Vincent

Ja förlossningen är det största jag gjort:) Det är en helt underbar och spännande upplevelse tycker jag:). Var gärna med och tävla om amningsbehå i min blogg. Kram

2011-04-07 21:49:09
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0