Veckans vikt och längd!



Då har vi hunnit med både det ena och det andra och klockan är inte ens 11:00.

Jag har hunnit göra mig i ordning... ätit frukost (visserligen med Lexie ammandes i famnen)..varit på BVC...bäddat och plockat i lägenheten. Inte illa pinkat.. men detta tack vare att Lexie nu ligger ute på gården. Ja.. hon sover inte på marken.. hon sover i sin vagn! *ler*

Som ni ser så växer lillfisen och nu börjar hon sakta med säkert gå mot 4 kilos sträcket! *ler*

Hörde mig ju som sagt för lite ang gårdagens skrikmaraton och förmodligen var det magknip. Men det är ju inget man kan säga säkert. Har fått tips om att gå tillbaka nån dag för att se om jag ätit något men nej.. tro mig.. jag rannsaka mig själv igår å det skulle snarare vara så att jag inte fått i mig tillräckligt i så fall! Ingalill sa också att detta var en vanligt "problem" vid 4 veckor!

Minifom kan ju också vara svar på problemet!

Kommentarer
joi

på korven hjälpte semperdroppar bäst. dessutom ges de bara en gång om dagen!!

2011-04-14 12:14:15
URL: http://blogg.mama.nu/missjoi
Ida - mamma till Nova <3

Nova började med semperdroppar men jag tyckte inte att det hjälpte tillräckligt. Men minifomen är super! Jag har märkt jätteskillnad på två dagar! :)

2011-04-14 22:02:33
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0