En liten promenad!

Ja, det fick det bli ner till mamma och Olle!

Gud så skönt det var att få komma ut å gå lite... har inte tagit en endaste långpromenad sen jag kom hit. Ja...inte för att detta var nån långis direkt men skönt var det.



På vägen ner ringde jag även upp min kompis Emma för att kolla om dom var hemma! Tyvärr (för mig..kul för dom) så var dom i Varberg på semestser. Så vi får försöka ses en annan gång i stället!

Nu ska jag glo lite på tv innan jag intar position raklång i sängen! Hoppas Ni haft en bra tisdag!? Tisdagar som ju annars kan vara rätt så tråkiga tycker jag!!

Kommentarer
veronica - fyrbarnsmorsan!

SV: haha, näää du... jag är ingen supermorsa!!! Men tack för kommentaren!



Jag är en fantast av promenader!

Det ger så mycket!!! Du har lagt upp härliga bilder :-D



2011-08-10 00:52:37
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Kecka

Vilka söta bilder på er! Miss you! Kram

2011-08-10 23:21:06
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0