Lite uppdatering!

Snart ska vi ta och packa i hop oss och sticka ner till mamma och Olle! Med mig, förutom Lexie, tar jag även Rasmus och Alwa.  Det blir grillat och så sover vi kvar där i natt!

Gårdagen bjöd på sol, bad, fika (i Kristinehamn), blommor, tacos och vin!!! Inte illa pinkat för en torsdag! :)



Blommorna var ju såklart från min kära sailor som skickat blombud på vår 8 års dag!!! ♥

Måste tyvärr erkänna att jag, i går, faktiskt inte hade en tanke på det...förens jag såg blommorna.. DÅ... förstod jag vad det var (vi har sagt att detta datum är det datmet vi blev tillsammans på även om vi träffades redan ett halvår innan)!!

 

Min digitalkamera tar inte så bra kort som sytemkameran som Ni ju förstår men här var några bilder från gårdagen i alla fall!

Har det fortfarande bra som Ni ser!


Kommentarer
veronica - fyrbarnsmorsan!

Åh då var vi två som fick blommor :-D

Min man överraskade mig ordentligt igår ( bilder finns )



Underbara bilder du har lagt upp!

kram och trevlig helg tjejen!

2011-08-06 13:56:23
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Evelina - mamma till Lucas

Ni ser ju ut att ha haft en strålande dag :) superfina blommor! kramar

2011-08-06 22:54:34
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0