Hej...jag kan vara Er slav! :)

Nu tar jag med mig den lilla skruttungen ut på en promenad!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt och vi har inte kommit iväg någon stans ännu!



Kom ut en liten sväng förut men då kom en liten grannflicka å tjöta hål i huvve på mig och långpromenaden fick bli en kortpromenad... med grannflickan!! :) Hon hade 10000 frågor och erkände att hon var nyfiken. Hon var 8 år och kom från Grekland.

Sen san hon lite snyggt att hon hade väldigt god hand med barn och kunde tänka sig tjäna lite pengar på att passa just barn!! Ha ha.. förstod vart hon ville komma men sa att Lexie nog är lite för lite för det än...men att hon gärna fick återkommer nästa år! :)

Då sa hon att hon även gillade trädgårdsarbete.... WHAT??? 8 år och gillar trädgårdsarbete... Ja.. och diska kunde hon också kunna tänka sig göra... för att tjäna lite pengar då såklart! Berättade att vi hade diskmaskin och inte hunnit göra så mycket i trädgården än då vi ju precis flyttat in!

Då sa hon att hon hon alltid varit så nyfiken på att se hur det såg ut här inne. Hon vill alltså in... In i huset!! Men då jag ju var på väg ut å stod ute på trätrallen i fram (där hon dessutom letat sig upp) så sa jag att vi ju nu var på väg på promenad!

Hon tyckte att vi kunde gå en sväng runt kvarteret... och ja.. det gjorde vi... sen ropade hennes mamma på henne och jag gick hem, låste å har nu suttit här inne!! (Hon cirkulerar fortfarande här utanför med sin cykel)

Ha ha.. i bland är dom för roliga!!

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Hehe nyfiken tjej det där!Kul att du kikar min mammablogg & lämnar lite avtryck, du har ett svar där nu;)

2011-08-21 18:24:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Ida - mamma till Nova <3

Haha, tokiga unge! Känner du dig nångång ensam så vet du ju vem du ska bjuda över ;) Hehe!

Kram

2011-08-21 20:04:04
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Elin - mamma till Alicia

sv: Ja verkligen, det komemr vi alltid komma ihåg :)

vilken söt liten tjej du hade och vilket fint namn ! :)

2011-08-22 09:33:04
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0