Tack!! Jag blir så glad!

Måste bara dela med mig av en kommentar jag fick i veckan!!

Jag blev verkligen så glad när jag läste det  och det är såna kommentarer som gör att jag vill fortsätta att dela med mig av mitt liv till Er!!

Annika har ingen blogg och jag hoppas inte (du) hon tar illa upp att jag publicerar (din) hennes kommentar då jag ju inte "hänger ut" (dig) henne på något vis..mer än med ett namn!

Hej Mia!

Jag vill mest bara säga att jag beundrar dig. Du vågar, orkar och verkar må bra av att bjuda på dig själv och din vardag. Själv är jag mamma till lilla Clara på snart 4 månader. Så fort jag känner mig lite deppig (även när jag e glad=))går jag in på din blogg och får en känsla av att YES, jag är normal, livet går upp och ner när man har blivit mamma.

Jag är ingen "bloggare" men är så himla glad att jag en gång för några månader sedan "råkade" hamna på din blogg. Du ger mig energi!! Har själv en sambo som arbetar i Stockholm på veckorna och ibland även är iväg på helgerna så ibland känns det bara som att usch nu orkar jag inte mer. Och ibland känns det bara weihaaa nu kör vi, jag e fan bäst! Sköt om dig och lilla Lexie och njut av att pappsen är hemma!

Kramar Annika


Ärligt... att någon som inte själv bloggar lägger ner tid att tala om för mig hur mycket jag "peppar" henne tycker jag är så himla gulligt!!

Så tack Annika..du gjorde min dag å många dagar därtill kan jag lova! ♥

Kommentarer
Angie

fint!!

vi gillar din blogg Mia, även jag som saknar bebis ;)

KRAM

2011-08-27 11:01:50
Emma Viklund

vad roligt med såna kommentarer!!! Gillar din blogg jättemycket, fast jag precis hittat den (för ett par dagar sen) :) hihi...

2011-08-27 11:08:26
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
fatima

Visst gör sådana kommentarer mycket. Man blir så glad och man fortsätter att kämpa :)

2011-08-27 13:03:42
URL: http://www.mina-prinsar.com/
Timjanoakleja

Klart man blir glad av en sån kommentar! Även om man skriver för sig själv så är det ju roligt med uppskattande läsare!



Fina hörselkåpor, var köpte ni dem?



Kram

2011-08-27 13:07:33
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Kecka

Fin blogg är ju jättefin och bra! Läser ALLT vet du :)

2011-08-27 21:42:04
URL: http://keckan.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Jag kan inte annat än hålla med henne :) Det är alltid härligt att kika in här :) Du verkar så spontan och härlig! varmaste kramen ♥

2011-08-28 22:06:18
URL: http://evelina84.blogg.se/
Annika

Hej igen Mia! Tack! För dina fina ord. Har tänkt många gånger att jag ska lägga en kommentar så du får något tillbaka också, eftersom du delar med dig så mycket av dig själv. Nu gjorde jag ju det och är glad för att du tog det på rätt sätt och att jag kunde glädja en av dina dagar eftersom du glädjer många av mina=). Nu ska jag bli bättre på att kommentera!! Nu bär det av iväg på fika och shopping för mig och Clara! Sköt om er! Kramar Annika

2011-08-29 10:22:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0