Så störande!

Som Ni säkert märkt så skriver ju inte jag direkt många inlägg utan bilder. Men nu har något hänt med min dator som förstör mina minnesekort.

När jag väl stoppat in minneskortet så går det inte att titta på dem...inte på någon annan dator heller. Provade ett nytt minneskort i Classes dator å då funkade det.. men efter att jag stoppat in det i min dator så funkar INTE det heller nu! :(

Bilderna ligger kvar på minneskortet men när när man öppnar "filen" i datorn så står det att det inte finns något innehåll??

Förmodligen har jag lyckats fått nåt jäkla virus på datorn och jag är skitförbannad.



Jag som tänkte visa mina två bästa julklappar jag fick av tomten som kommit ända från Dalarna i år. En minst sagt pilsk jultomte som kom barbröstad...med synt toffs och solglasögon... :)

Både vuxna och barn skrattade... å ja.. Lexie... hon bara gaaaaapa och ryckte Tomten i skägget som Ni ser på bilderna! Haha..

Ska försöka få reda på vad som orsakar detta problem med minneskorten nu i veckan så att jag kan fortsätta lägga upp bilder från våra dagar här hemma!

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

fy va surt!! hoppas de löser sig för dig! coolaste tomten ;) hihi



Låter iaf som att helgen blev lyckad :) De blev den för oss också även om de inte var som "vanligt". Mamma flyttade ifrån huset i somras där vi är uppväxta...så de var första julen som vi inte firade där, konstigt! De var bestämt att vi sen skulle vara hos mamma men hon blev sjuk dagen innan så vi var hos min bror istället :) kanonbra!



kramar

2011-12-26 22:21:43
URL: http://evelina84.blogg.se/
frida

Åhh va irriterade .. hatar virus!! hoppas de löser sej ! :)



Haha sött att hon sitter hos tomten.. Noel klara typ 1 sek i tomtens famn innan läppen börja darra.. . kanske han hade vart modigare om han inte vart nyvaken, trött å tandsprickning på samma gång?! haha



Hoppas julen vart bra iaf :)

kram!

2011-12-26 23:35:19
URL: http://fritte.blogg.se/
Landkrabba

Stilig tomte. Hemma hos oss klädde mamma ut sig till tomte, ställde sig i duschen och skrämde livet ur mig. Er tomte verkar snällare... :) God fortsättning förresten!

2011-12-27 18:38:52
URL: http://landkrabba.blogg.se/
Ida - mamma till Nova <3

Haha, tuffaste tomten ever! :D

Kram

2011-12-28 20:20:48
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0