Dagens snackis i Trollhättan..

Usch!!

Det har brunnit....
Hotell Swania här i Trollhättan i natt och 200 gäster har blivit evakuerade. Polisen gissar just nu på mordbrand men det är ingen som vet än! Jag passerar där när jag går till jobbet och det var fortfarande massa brandbilar där då dom just då inte hade fått släckt allt!

Vi bor bara några hundra meter från detta hotell men har har inte hört något i natt...Det är konstigt.. andra nätter kan jag vakna mellan 1-3 gånger och i natt när det tutat brand och polisbilar utanför så har jag sovit som en stock! :)

Nu verkar har allt gått bra och alla har klarat sig utan skador vad jag vet vilket känns skönt då vi har kollegor (som är här på HK och hälsar på) som bott där i natt. Dom har förmodligen blivit inakorderade på andra hotell för att få lite sömn (om man nu kan somna efter något sådant här?) och kommer när dom kommer.

Men jag är rätt så säker på att detta blir dagens snackis!

Kommentarer
Kecka

Läste i tidningen att vissa brandlarm i rummen inte gått igång. Usch! Sånt borde de väl kolla.

2011-01-27 11:54:57
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0