Dessa kläder!?

Jag blir aldrig klok på dessa "omtagningar" av kläder man gör på morgonen! Är Ni likadana??

I morse provade jag nog 10 olika "outfiter" och var väl påväg att gå iväg i tre utav dom... Men som vanligt ändrade jag mig i sista stund och fick börja om!

Det är ju ändå fredag i dag och då tycker jag att det är kul att känna sig liiite fin i alla fall... eller rättare sagt så känner jag inte för att gå i sånadär "slapparkläder" för då känns det som ju som en vanlig vardag liksom.

Så hur tänkte jag egentligen i morse när jag tog på mig denna tröja... och hur tänkte jag egentligen när jag köpte tröjan över huvud taget? För varje gång jag provat den så tar jag av mig den och den har därav ALDRIG använts!
Nä..det fick fick bli ännu ett ombyte och sen fick det vara nog!! :)

Japp.. så såhär ser jag ut idag... Lite lagom "kontors-chick" sådär! :)


Kommentarer
Ida

Jag hade tänkt att göra mig lite fin för gubben idag, annars så gör man nästan inte de när man går hemma. Men antar att jag kommer stå så där också och prova och prova hehe. Och nu är de lite svårare tycker jag när man har en magge som tar upp all plats:) Men nog ska jag väl hitta mig något fredagsfint också!:)

Hoppas du får en trevlig fredag!

2011-01-21 12:37:47
URL: http://mrs360.blogspot.com
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Du är ju så fin i allt :D Men jag jo tjena, jag känner igen mig hahahahaha

2011-01-21 21:54:40
URL: http://www.thistakes.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0