Hej påse under öga!!

Måndag och ny vecka!! Är Ni laddade?



Själv har jag ett par ögon som egentligen inte riktigt vill vara öppna just nu men tyvärr har jag väl inget val.. och hade jag inte haft ett jobb till så hade jag ju förmodligen klagat på det! Jag f¨år helt enkelt bara hoppas att John Blund tar å tar bort det där gruset han slängt i ögonen på mig!!

Dagen till ära, då jag varken orkade eller hade nån speciell lust att göra mig till nåt extra, fick det bli min underbart fulsöta hjärtetröja!! Blandade meningar om denna tröja... ha ha.. och jag vet två i min familj som gillar den sådär mycket ! Min bror och min far! Jag har haft den en gång tidigare och jag tror att denna tröja kan vara den fulaste dom sett!! :) Därför blir det ju också lite extra roligt att ta på sig den!



Ciao!

Kommentarer
Sanne - Mamma till Lykke

Ja! Väldigt liten och lätt när man fäller ihop den också :) Tack så mycket!

2011-01-17 09:38:10
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
virris

haha neeej den är supersöt!!!!! jag gillar den :)

kram

2011-01-17 20:40:41
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0