Hejdå Karlskoga för denna gången!

I dag är det dags att packa bilen full och bege sig hem tillTrollhättan!



Samtidigt som det känns lite vemodigt
känns det också lite skönt att få komma hem och INTE bo i en resväska. Även om man varit ledig så har det varit rätt då hektiska dagar ändå och när jag kommer hem ska jag njuta av lugnet och tystnaden och bara ta det lugnt....och så vänta på sjämannen såklart! ♥

Tack vare denna ledighet (som ju tillbringats i Kga) så har även denna "frånvaron" gått fort och på tisdag är det bara en vecka kvar tills han kommer hem. Då får vi 4 sköna veckor tillsammans där vi bla ska fixa vagn...bilbarnstol...säng..skötbord och lite annat smått och gott! Sen sticker han bara ut två veckor till innan det är dags för Kotten att förbereda sig för världen... ♥

Nä, nu ska jag göra mig i ordning, packa väskorna och försöka få med mig alla julklappar hem! Tänkte att jag skulle hinna åka under tiden som det är ljust ute i dag.. känns lite säkrare på något sätt!

Tack alla Ni som gjort min Jul, Julledighet och Nyår så himla mysig...familj, släkt och vänner!!

Vi ses snart igen! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0