I´m a Buzzador!

När jag kom hem idag låg där i brevlådan ett stort paket och väntade på mig från Buzzador. Klicka gärna in för att läsa lite mer om vad detta innebär... men här kommer lite kortfattad information vad en "buzzador" gör! Och är du själv intresserad av att bli en Buzzador går du in via denna länk.




Att vara "en Buzzador" innebär att man blir inbjuden till olika kampanjer som man kan gå in och anmäla sig till.

Är man intresserad av att vara med i en kampanj svarar man på olika frågor och får på så sätt redan på om man är intressant för kampanjen eller ej. Om du blir en av dom utvalda får du inom ca en vecka svar på detta via mail och några veckor senare dimper det ner ett paket till dig där innehållet varierar beroende på vilken kampanj du deltar i.

Ni ska snart få reda på vad innehållet i mitt pakete är och Ni ska även få chansen att vinna delar av innehållet via en tävling jag tänker hålla framöver. Men först ska jag bilda mig en uppfattning genom att läsa på och prova produkterna!!

Hoppas Ni är nyfikna och håller utkik! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0