Jag och pensionärerna!

Hemkommen från stan precis och klockan är bara 12:00. Ha ha.. vid den här tiden är man ju vanligtvis inte klädd annars! :)

Köpte mig ju en ny BH i går men lyckades få med mig fel storlek och då det inte fanns många kvar tänkte jag att det var lika bra att se till å byta den idag. Det trodde jag väl aldrig.. osminkad, kl 10:00, i träningskläder stegade jag in mot ODEN och Kapp Ahl (fick en fråga om vart den är köpt) för att byta. Och det gick ju bra.. med mig hem fick jag även en skjorta samt ett lite finare nattlinne i svart med vit spets.

Efter det gick jag ner till MIE`S (en hårsalong inte så långt från där vi bor) för att kolla om någon hade tid och plocka mina bryn... så nu har jag fått det gjort och även fått lite frisk luft på köpet i form av en liten promenad också!


Nya fina ögonbryn!

Nu börjar magen att kurra så smått och jag ska nog börja tänka på lunch!! Spagetti och köttfärssås får det bli! Mums!


Kommentarer
Angelica - Gravid v32

Det verkar vara lite olika de där med Förvärkar och sammandragningar. Vissa säger att det är samma sak, andra inte. Men ja, sammandragningar är när hela livmodern blir hård. Mindre skönt!



Inte konstigt man känner sånt här nu, bebis är ju faktiskt här anart:)

2011-01-08 12:51:14
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Linda

Ah vad kul du hittade till min blogg, ser ju att vi nästan är i samma vecka;) Kul!

Ja hoppas värdena fortsätter vara lika bra under resten av graviditeten..

2011-01-08 13:03:00
URL: http://hummingbird.blogg.se/
virris

Vad skönt med nynoppade bryn, måste oxå fixa det :)

Vart kanonfint!!!! kramiz

2011-01-08 21:45:13
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0