Mätta och belåtna!

Trött och lite osäkra på om vi verkligen orkade gå ut och äta igår (fast vi liksom redan bestämt det) så gjorde vi i alla fall ett försök! Å det visade sig ju bli hur bra som helst. :)

- Vi hamnade på Oleary's!  
- Där var det sportsquiz!
- Vi deltog inte...

....utan (vi) bara åt och drack! :) Och tur var väl det...för jag kunde fan inte en enda fråga!



- Om jag är sportintresserad? NOPE!!
- Om Classe är sportintresserad? Njao..men mer än mig i alla fall!
- Det var mysigt, gott och trevligt!
- Så tack Lext för middagen! :)

Kommentarer
Mickan

Oleary's är jättetrevligt tycker jag. :)



Tackar. Ja, det ska jag göra. Blev inget Friskis igår, styrketränade lite hemma istället. Men nästa vecka, när jag fått gymkortet, då ska jag komma igång på riktigt. :)



Trevlig helg!

2011-01-14 13:02:18
URL: http://angel-like.com
Ida

Ååh gud så gott de där såg ut:) Är nästan så man måste dra med gubben på Olearys;)

2011-01-14 13:09:10
URL: http://mrs360.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0