Överraskning..

I bland så händer det att jag får känna mig som en prinsessa för en liten stund...och igår var ett sånt tillfälle!

Det kom ett mail från Classe på eftermiddagen med någon konstig bokning av något slag. Jag reagerade först inte så mycket på det, då han brukar skicka över sina flygtider för utskrift innan han ska mönstra på. Men ju mer jag läste så fick jag syn på att det var ett hotell bokat...i Göteborg...den 5:e februari? Och då är ju Classe fortfarande hemma!


Jag fick ta det som mest liknade en "prinsesskorna"! Alltså en Burger King krona som jag hittade i en byro som vi rotat fram till "Kottens"  alla fina kläder h*n kommer få! :)

Jag skickade genast tillbaka och frågade vad det var frågan om och då ringde han upp och sa att det inte var något speciellt men att han tyckte att vi bara skulle åka i väg och ha det lite extra lyxigt en helg...Men också lite för att han sen åker i väg i två veckor... och också för att jag fyller år när han är borta...och också lite för att det liksom blir "den sista lilla utflykten innan "kotten" kommer till oss... Och så RÅKAR det ju även vara båtmässan den helgen. :)




Han kan allt
min sambo och jag ska njuta i fulla drag av god mat, shopping, sköna sängar, avkoppling och hotellfrukost!!! :)


Kommentarer
Johanna

Åååh härligt vi åker den 18:e till Gbg och Gothia Tower för myspys, shopping och god mat..

2011-01-26 10:06:44
URL: http://www.johanna.4rok.se
Therese- Gravid v. 35

Det där såh ju inte alls dumt ut! Gud vad härligt :D

2011-01-26 10:11:34
URL: http://mylifeinthai.se
Anna-gravid i vecka 34

Vad mysigt gjort av din sambo!:)

2011-01-26 11:49:05
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Angelica - Gravid v.35

Åh så härligt ni kommer få ha de!

Mest avis på hotellfrukosten, hihi. Det älskar jag!! ;)

2011-01-26 13:52:04
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Catherine

hej!



Så härlig det ser ut!

kram kram



Catherine

2011-01-27 09:24:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0