Såhär ser vi ut dag!

Det här med tidsinställda blogginlägg är ju superbra!!

Detta är ett sådant då man ju aldrig vet när man kan ha tid att blogga. Och eftersom jag ju jobbar på dagarna passar det ta perfa. Men visst.. jag har ju också paus och lunch på jobbet och det är också då jag slänger in mina inlägg under dagarna. Vi har ju inga speciella raster här så inlägget kan komma lite när som under dagen.. om vi nu ens tar några över huvud taget.. men då kompenserar jag det med ett litet blogginlägg för att komma ifrån jobbet för en stund!!

Men nu som sagt kör vi ett tidsinställt inlägg så får vi se... :)




This is us today!!


Kommentarer
Angelica - Gravid v35

Svar: Vi har inte varit på visningen på NÄL, nej. Men kanske borde man göra de. Blev lite chockad när jag läste ditt inlägg om det där. Om man nu inte kan få ett eget rum lär väl inte sambon kunna stanna?

Jag gillar inte den tanken alls! :/

2011-01-27 10:00:11
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0