Splish splash!

Då har kotten och jag klarat av vårat första vettengympa pass (för gravida). Två andra tjejer från vår föräldrargrupp visade sig också dyka upp så det var ju lite kul. Man är ju alltid sådär lite töntig när man tänker att: -Jag känner ju inga... men det gör ju inte dom andra heller så det är bara att köra!!

Vi var ett bra gäng tjejer men 9 st dök tydligen inte upp så vi var bara 11 st... vilket var synd för dom då dom blir strukna och ledarna kallar in nya som står i kö tills nästa gång. Tydligen så hade vi som var där väldans tur att komma med då det är världens efterfrågan på just gravid vattengympa!



Nu blir det mat och sen slapp i soffan! :)

Kommentarer
Anna-gravid i vecka 33

Kul att träffa andra blivande mammor!

2011-01-18 19:56:53
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
virris

Din kommentar värmde oerhört, vart såå glad!!!

Men du kommer fixa det galant.

Jimmy jobbade extremt mycket för 2-3år sen, då var jag visserligen "bara" mammaledig men jag kan fortfarande komma ihåg hur jag satt vid barnens sängar på kvällarna och grät för att jag var så slut i kroppen. Då hade jag "bara" 2barn och Jimmy var aldrig hemma, så man vänjer sig med tiden men du kommer förmodligen känna samma sak och då finns jag här :)

Jag vet hur det är att vara ensam med allt på axlarna men ibland kan det även vara skönt och även ge en kick för självkänslan - man fixar det!!!

DU fixar det :)

- föresten, snygga naglar!!!!!

2011-01-18 20:46:30
URL: http://www.virrisbyvirris.se
virris

Din kommentar värmde oerhört, vart såå glad!!!

Men du kommer fixa det galant.

Jimmy jobbade extremt mycket för 2-3år sen, då var jag visserligen "bara" mammaledig men jag kan fortfarande komma ihåg hur jag satt vid barnens sängar på kvällarna och grät för att jag var så slut i kroppen. Då hade jag "bara" 2barn och Jimmy var aldrig hemma, så man vänjer sig med tiden men du kommer förmodligen känna samma sak och då finns jag här :)

Jag vet hur det är att vara ensam med allt på axlarna men ibland kan det även vara skönt och även ge en kick för självkänslan - man fixar det!!!

DU fixar det :)

- föresten, snygga naglar!!!!!

2011-01-18 20:46:44
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Åh vad härligt med vattengympa :) Jag ska börja med det nu snart, fast inte för gravida. Inte än :)

2011-01-18 22:40:01
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Caroline

Tack för kommentaren:)

va härligt det låter med vattengympa, har funderat över att pröva det lite längre fram:)



Kram

2011-01-18 23:40:42
URL: http://carolineelizabeth.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0