Till Mia... BARA Mia..



Har Ni sett.. jag har fått paket!! Helt jäkla LOVELY!! Jag fullkomligt ÄLSKAR paket men får nu (enligt order) vänta tills jag bloggat klart innan jag får öppna!! :) Så nu får detta inlägg gå undan!!

Undrar Ni också vad jag fått??

Jag är i alla fall jätte nyfiken för jag har ju liksom inte hunnit önska mig något av Classe än då jag inte riktigt trodde att vi skulle fira min födelsedag än. Vi ska ju till Göteborg i nästa helg å tänke mig ju det som en liten present... men men.. ingen är gladare än jag och nu ska här rivas papper!



(Hihi...Classe har råkat ta julpapper som inslagspapper.. men det är tanken som räknas å jag tycker det blev jättefint ändå!!)

Kommentarer
Kecka

Åh nu blev jag nyfiken :) Show us!!!! kramis

2011-01-28 17:50:10
URL: http://keckan.blogg.se/
Anna-gravid i vecka 35

När fyller du?:)

2011-01-28 18:32:57
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0